MAKE YOUR RESORT BUSINESS SUCCESS!

ua

Історія

На початку ведення нашого бізнесу ми складали аналіз діяльності конкурентів: спостерігали за їх динамікою розвитку, тарифами та концепціями. Намагалися зрозуміти, чи є в готелю місія, власне позиціювання. На основі спостережень та аналізу компанія CONSTANTA HOTELS зрозуміла, що майже 80% об’єктів не мають власної стратегії позиціювання готелю. Ми виділили ці готелі, як групу номерного фонду, що завантажується за показником клієнтів, які шукають низький тариф, або користуються попитом в дні високої загрузки, коли не вистачає номерного фонду. Наша компанія з управління готельним бізнесом, відмітила, що готелі, які виокремлюються на фоні інших своєю концепцією, сервісом, розумним підходом в тарифному обґрунтуванні – ці готелі мали хороші показники завантаженості та ADR (Average Daily Rate, статистичний показник середньої вартості проданого номера в день) вище ринкового.

Саме тому ми створили поняття єдиного сучасного стильного бренду – CONSTANTA HOTELS. Для  бізнес-моделей готелів, які приймуть рішення приєднатися до мережі, гарантовано збільшення загрузки готелю від 10% середнього тарифу ADR та популярності.

Управління готелями та надання у використання франшизи – це одне із перспективних та актуальних сфер розвитку готельної справи.  Попри великий досвід в будівництві та експлуатації готелів, наші спеціалісти враховують усі помилки, які допускають власники, будівельники та девелопери при створенні концепції готелю та при будівництві майбутнього об’єкта розміщення.