MAKE YOUR RESORT BUSINESS SUCCESS!

ua

ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ МОЖУТЬ ЗБІЛЬШИТИ ПРИБУТОК ВЛАСНИКІВ ГОТЕЛІВ НА 25%

Програми лояльності дозволять власникам готелів розробляти ефективну стратегію прямих продажів та витримувати конкуренцію із ОТА, показало дослідження компанії Roiback, провайдера рішень по бронюванню готелів.

За даними експертів, подорожуючі, які віддають перевагу одному і тому ж готелю, витрачають на його послуги в середньому на 22,4% більше, чим «випадкові» туристи, та бронюють проживання на більш тривалий термін (майже на 30%). Враховуючи те, що з кожним роком зростає і рівень прибутку,  і рівень витрат постійних клієнтів, в довготривалій перспективі щорічний «додатковий» прибуток компанії із лояльних клієнтів може збільшитись – до 25%.

«Залучати нових гостей все складніше, тому постійні клієнти якомога вигідніші. Однак послуги їм пропонують і великі мережі готелів, і ОТА. Ключова задача в тому, щоб пропонувати переваги учасникам програми лояльності, які віддають перевагу прямим продажам і вибудовують комунікаційні стратегії, направлені на зміцнення довіри гостей», – вважає управляючий директор Roiback Ребека Гонсалес. (traveldailynews.com)