MAKE YOUR RESORT BUSINESS SUCCESS!

ua

КОРПОРАТИВНІ ПОКУПЦІ НЕ ВІРЯТЬ У МОЖЛИВОСТІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ

Більшість корпоративних покупців не бачать у сучасних технологіях значної переваги для тревел-індустрії. Більша половина вважають, що боти, блокчейн та додаткова реальність практично не дадуть ніякого впливу на галузь в найближчі три роки, показало нещодавнє дослідження в рамках Business Travel Show.

Тільки одна п’ята респондентів (із 134 чоловік) впевнені, що технології значно удосконалять процес бронювання та оплати, а також збільшать економію коштів до 2022 року. На думку 18% опитуваних, штучний інтелект (АІ) спричинить «революційні» зміни у сфері туризму, а 39% думають, що він ніяк не позначиться на ній.

Однак експерти в області технологій вважають, що у «розумних» рішеннях туристичної індустрії великий потенціал.

«При правильній розробці чат-боти можуть по-справжньому трансформувати клієнтський сервіс, підвищити його ефективність та допомогти корпораціям економити та заробляти, – розповів засновник компанії We Build Bots, який займається розробками в області штучного інтелекту, Пол Шепард. – Повноцінний інтегрований чат-бот на основі АІ та машинного навчання в поєднанні із службою підтримки клієнтів міг би стати конкурентною перевагою для міжнародних авіаперевізників та ОТА».

За його прогнозами, в майбутньому «розумні» асистенти будуть більш зручними та інтуїтивно зрозумілими  у використанні. Крім того, збільшиться функціонал голосових помічників – за запитом користувачів вони зможуть не тільки перевіряти зміни у  розкладі вильотів та відправляти посадкові талони на електронну скриньку, але і планувати відпустку за потрібними параметрами (клімат, тривалість тощо). (buyingbusinesstravel.com)