MAKE YOUR RESORT BUSINESS SUCCESS!

ua

IBIS ПЕРЕТВОРИТЬ В «СОЦІАЛЬНІ ХАБИ» БІЛЬШЕ 1 000 ГОТЕЛІВ У 65 КРАЇНАХ

Бренд ibis представив нову стратегію обслуговування клієнтів, яка заснована на результатах глобального дослідження компанії Ipsos. Вона передбачає відсутність меж між гостями готелю та місцевими, та підвищення соціальної взаємодії всередині готелю.

За даними опитування, проведеного у шести країнах, більшість мандрівників (80%) хотіли б, щоб готелі стали «соціальним хабом» – місцем, де відвідувачі та випадкові мешканці відчуватимуть себе бажаними гостями.

У відповідності до нового іміджу, бренд ibis з часом відмовиться від стійок рецепшену, одного із обов’язкових атрибутів традиційного готелю. Замість цього, туристів будуть зустрічати учасники «команди посмішок ibis» та допомагатимуть проходити усі реєстраційні  процедури у неформальній обстановці – за стійкою бару або у затишному лобі. Дослідження показало, що людське спілкування при реєстрації важливо для 61% респондентів.

Зміни відбудуться і в дизайні об’єктів: бренд почне дотримуватись трьох нових персоналізованих дизайн-концепцій. Вони базуються на ідеї об’єднання зовнішнього світу та готельного простору. Так, центральним місцем в готелі буде зона лобі-бару, доступна як постояльцям, так и місцевим мешканцям. Відкритий простір із трансформованими меблями задоволить потреби ділових туристів та учасників зустрічей та переговорів. Тепер гостям будуть доступні номери від 1 до 6 чоловік, а також кімнати сегменту преміум та Smart Rooms, адаптованих для розміщення мандрівників із спеціальними потребами та обмеженими фізичними можливостями.

Важливою частиною стратегії ibis стане і кулінарна концепція. Так, до 2020 року усі готелі бренду почнуть пропонувати гостям на сніданок органічні продукти, страви із мінімальним вмістом цукру або безцукрові альтернативи, а також тільки сезонні фрукти та овочі. (ibis.ru)