MAKE YOUR RESORT BUSINESS SUCCESS!

ua

ГОТЕЛІ БЕРУТЬ КУРС НА КОВОРКІНГ

До 2020 року кількість працівників, які використовують для роботи коворкінг, зросте до 3,8 млн. Саме через це колективні офіси стають все більш популярними і в готелях серед ділових туристів та приватних підприємців.

Постійні відвідувачі коворкінгів – мілленіали, представники покоління Z та так звані «цифрові кочівники» – люди, які зможуть працювати із будь-якої точки земного шару, маючи лише доступ до інтернету.

Деякі експерти готельного бізнесу запевняють, що в готелях номера перестали бути основним продуктом. Сьогодні для мандрівника наявність підходящого місця для роботи так само важливо, як і можливість переночувати.

Першим концепцію коворкінгів почали впроваджувати бутик-готелі – наприклад, Hobo в Стокгольмі позиціонує себе не просто як готель, а як «місто зустрічі, офіс або просто гарне місце для відвідування». А Schani Wien, що розташований навпроти залізничного вокзалу Вени, пропонує гостям безкоштовний коворкінг прямо у вестибюлі готелю.

Крупні готельні бренди також починають реалізовувати концепцію колективних офісів. Зокрема, в кінці 2018 року компанія AccorHotels почала співпрацювати із підприємством по організації подібного простору Nextdoor. Тепер в готелях мандрівники можуть скористатися спеціально розробленими приміщеннями для фрілансерів, бізнес-туристів та підприємців: дизайн коворкінгів спланований до дрібниць. (traveldailymedia.com)