MAKE YOUR RESORT BUSINESS SUCCESS!

ua

ПЕРСОНАЛ ГОТЕЛІВ CROWNE PLAZA БУДЕ РОЗВИВАТИ ЕМОЦІЙНИ ІНТЕЛЕКТ

Готельний оператор IHG запускає програму підготовки працівників готелів мережі Crowne Plaza для підвищення емоційного інтелекту. Очікується, що таким чином персонал готелів навчиться краще розуміти бажання гостей.

Тренінг передбачає розвиток шести головних навиків: сприйнятливості, впевненості у собі, здатності налагоджувати зв’язки, передбачуваності, щирості та наполегливості. Під час навчання працівники дізнаються про те, як понизити рівень хвилювання мандрівника, передбачаючи особливі емоційні потреби ділових туристів.

В рамках нової ініціативи в готелях Crowne Plaza мешканцям будуть видавати листівки при заселенні – «заохочувати комунікацію з колегами, друзями та сім’єю», а також ігри та інші інструменти для покращення взаємодії з делегатами під час ділових зустрічей.

Концепція була протестована в чотирьох готелях  у Великобританії та показала приголомшливий результат: оцінка якості обслуговування персоналу зросла на 4%, а показник позитивного гостьового досвіду – на 5%.

Очікується, що на новий стиль спілкування з мешканцями перейдуть працівники 98 готелів Crowne Plaza в Європі вже у 2019 році. (businesstraveller.com)